اسباب کشی منزل

آیا تا کنون در شرایطی قرار گرفته اید که مجبور به اسباب کشی منزل شوید؟ از سختی ها و دردسرهای آن اطلاعی دارید؟  اسباب کشی منزل یکی از کارهای بسیار اضطراب آور و سخت است و شاید شما حتی تجربه خوبی از این کار نداشته باشید و وقتی اسم اسباب کشی را میشنوید یاد استرس، بسته بندی و جمع کردن وسایل و هزینه بالای جا به جایی بیفتید. اما اسباب کشی منزل هم مانند خیلی از چیزهای دیگر با پیشرقفت تکنولوژی تبدیل به تجربه ای سریع، راحت و کم هزینه شده است و دیگر خبری از مشکلات اسباب کشی سنتی نیست. برای چنین تجربه ایی ما نیاز به کمک داریم و از طرفی شرایط به گونه ایی نیست که بشود مانند قدیم از همسایه ها و یا از اقوام انتظار کمک داشت. بنابراین با کمک گرفتن از باربری بهار ، مشکل حل شده و بارتان به راحتی بسته بندی و تا مقصد حمل می گردد. آن وقت می توانید در اسباب کشی فقط یک ناظر بوده و شاهد سرعت در جا به جایی‌تان باشید.        

مزایای استفاده از باربری بهار در اسباب کشی منزل

مشاوره تلفنی: ارائه راه کار مناسب برای داشتن یک اسباب کشی، بدون دردسر و در زمان مناسب و بدون ایجاد خسارت در اثاثیه منزل، را به مشاوران باربری بهار بسپارید. اتوبار بهار، دفاتر شبانه روزی خود را به صورت تمام وقت حتی در روزهای تعطیل، در سراسر تهران، آماده خدمات رسانی کرده است. قیمت ثابت: هنگام ثبت سفارش برای اسباب کشی منزل مشاوران باربری بهار با سنجیدن شرایط و مقدار بار شما قیمت ثابتی را به شما اعلام میکنند که تا پایان کار تغییری در آن ایجاد نمیشود.    

کارگر اسباب کشی

اعزام کارگر  اسباب کشی خانم و آقا

بسیاری از کسانی که تقاضای کارگر خانم می‌نمایند، خانم های خانه‌دار می‌باشند یا خانم هایی که به تنهایی زندگی می‌کنند. از نظر آن‌ها استخدام کارگر خانم انتخابی بهتر و مطمئن‌تری است. کارگران خانوم مانند کارگران مرد، از صفر تا صد کار بسته‌بندی را برای شما انجام می دهند بدون این که نیاز باشد شما در این کار دخالت نمایید. آن‌ها بر اساس دوره‌هایی که دیده‌اند لوازم را یکی یکی مرتب کرده و بر اساس اصول حرفه‌ایی و روز دنیا، آن‌ها را بسته‌بندی می‌کنند.  

خدمات بسته بندی صفر تا صد

یکی از مهم ترین وظایف باربری بهار، تضمین سلامت بارشما تا مقصد می باشد. زیرا زمانی که شما  بسته بندی اثاثیه منزل خود را به باربری بهار واگذار میکنید .ما موظف هستیم تا  بهترین خدمات و روش ها را در زمینه های مختلف برای رضایت شما ارائه دهیم.باربری بهاردر بسته بندی اصولی اثاثیه منزل تان , از ابتدا تا انتهای اسباب کشی، همراه شماست تا بهترین خدمات خود را، به شما عزیزان ارائه دهد. این کار افتخاری برای باربری ماست.  
   

کامیون برای اسباب کشی

یک  باربری خوب همیشه از کامیون اسباب کشی های متفاوت و پیشرفته و مدرن استفاده می‌کند و ماشین‌های قدیمی را تعویض می‌کند.علاوه بر ماشین‌ها ، تجهیزات مخصوص باربری نیز بسیار مهم هستند.  

اسباب کشی منزل در تهران

اتوبار بهار دارای مجوز رسمی از اتحادیه / کد اتحادیه / 679 استان تهران و شماره ثبت 336972 با سالها تجربه در عرصه جابجایی، ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار در سراسر کشور ، در تمامی مراحل اسباب کشی گام به گام همراه شماست.  اسباب کشی و جابجایی منزل از مهمترین رویدادها در زندگی میباشد.اما چرا این اتفاق به صورت آزار دهنده در ذهن همه ما نقش می بندد؟ شاید جواب این سوال را بهتر است این گونه پاسخ دهیم. اگر ما شروع به برنامه ریزی کنیم و به درستی زمان خود را مدیریت کنیم . از این فرآیند صدمه نمی بینیم و در نتیجه بعد از انتقال به مکان جدید , احساس رضایت نیز خواهیم داشت .  

اسباب کشی منزل آنلاین

شما چه در تهران باشید و یا در شهرستان، و چه بخواهید که از خدمات یک شرکت اتوبار بهار جهت حمل بار به شهرستان اقدام کنید و یا برعکس از شهرستان ها به تهران جهت انتقال و جابجایی اجناس و یا وسایل اقدام کنید، همواره اتوبار بهار با شماست . معمولا این روزها کسب اطلاعات و برقراری ارتباط، بیشتر از طریق آنلاین و دنیای مجازی صورت می گیرد.افراد در دنیای جدید انتظار دارند، با سرچ کردن در جستوجوگرها، جواب سوالاتی که در ذهنشان است را پیدا کنند. زمانی که یک باربری، با مشتریان خود همسو شود، بیشتر می تواند اعتماد و رضایت آن ها را به خود جلب کرده، در نتیجه موفق تر باشد. شما میتوانید با رزروآنلاین اتوبار بهار, اطلاعات خود را ثبت نموده , و روند جابجایی و انتقال لوازم خود را با کوتاه ترین زمان به حداقل برسانید .  

راهنمایی اسباب کشی منزل

هنگام اسباب کشی منزل و بسته بندی، بهتر است یک سری نکات را رعایت کنید تا اسباب کشی را راحت و جا به جایی اثاثیه را در امنیت کامل انجام دهید:
  • از کارهایی که قرار است انجام دهید یک لیست تهیه کنید. این به شما کمک می کند تا سر در گم نشوید.
  • با لوازم مورد نیاز بسته بندی آشناییت داشته باشید. می توانید این کار را با یک سرچ کوچک در اینترنت انجام دهید.
  • پیش از بسته بندی، موارد قابل شست و شو را شسته و بعد بسته بندی کنید.
  • اگر جعبه وسایل را نگه داشته اید، استفاده از آن ها را در اولویت قرار دهید.
  • دقت کنید لوازم کوچکی که شکستنی هستند را در پارچه یا کاغذ بپیچید و آنها را در ظروف پلاستیکی دردار، قرار دهید تا حکم محافظ را ایفا کند.
  •  درون هر کارتن به اندازه وزنی که می تواند تحمل کند بار بگذارید و آن را با چسب پهن محکم کنید.
  • بهتر است کارتن های بزرگتر که وسایل سنگین در آن ها قرار دارد را با طناب محکم کنید.
  • حتما بعد از اتمام بسته بندی، تعداد جعبه ها را بشمارید.
  • اگر می خواهید چیدمان راحتی داشته باشید، لیست وسایلی که در کارتن گذاشته اید را بنویسید و روی آن بچسبانید.
  • در زمان جا به جایی وسایل چوبی، حتما گوشه ها یا قسمت های تیز و آسیب پذیر آن را، با پلاستیک های حبابدار یا روزنامه بپوشانید و بعد آن ها را با کارتن، محکم نمایید. برای این منظور از چسب های محکم نواری استفاده نمایید.
  • در اسباب کشی منزل و جابجایی وسایل و بسته بندی، که کاری سخت و زمانگیر بنظر می رسد. باربری بهار راهکارهایی را به شما نشان می دهد که با استفاده از خدمات شرکت های باربری  بهار ، میتوانید بهترین استفاده را در زمینه خدمات بسته بندی و همچنین خدمات اسباب کشی شرکت و یا اداره خود ببرید و براحتی جابجایی وسایل شرکت و اداره را بدون دردسر، بدون صرف هزینه زیاد و بطور مطمئن انجام بدهید. به یاد داشته باشید که در هنگام اسباب کشی و حمل بار شرکت ها و اداره ها هم مانند اثاث کشی منزل مسکونی باید اصول اسباب کشی را رعایت کنید.
     

قیمت اسباب کشی منزل

مشاوره در زمینه هزینه های باربری معمولا بصورت تلفنی است که  شامل راهنمایی و پاسخگویی در زمینه کلیه موارد مربوط به بسته بندی وسایل و لوازم، نحوه حمل و جابجایی بار (به ویژه جهت حمل بار به شهرستان)، هزینه و تعرفه ها، زمان بندی و موارد دیگر می باشد  که مشاوران اتوبار بهار میتوانند درجهت رزروآنلاین از خدمات اسباب کشی به شما کمک کنند. در باربری بهار, هزینه های اسباب کشی در محدوده های مختلف متفاوت است. این هزینه به این صورت است: محدوده شرق تهران، درتمام ایام هفته (3 ساعت اول)، مبلغ 300000 تومان می باشد و به ازای هر یک ساعت اضافه، 80000 به آن اضافه می شود. محدوده غرب تهران، تمام ایام هفته (3 ساعت اول)، مبلغ 350000 تومان است و به ازای هر یک ساعت اضافه، 80000 تومان به آن افزوده می شود. مناطق و حومه تهران، در تمام روزهای هفته، برای سه ساعت اول مبلغ 450000 تومان می باشد و به ازای هر یک ساعت اضافه100000 تومان به مبلغ اضافه می شود. محدوده شمال هم در تمام روزهای هفته بابت 3 ساعت اول 350000 تومان و بابت هر ساعت اضافه 80000 به آن افزوده می شود. برای اطلاعات بیشتر از جزئیات هزینه ها و خدمات اتوبار بهار با مشاوران ما در ارتباط باشید.    

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط