حمل بار به شهرستان به ویژه مازندران

برای حمل بار به شهرستان از خودرو های مختلفی مانند نیسان بار، وانت بار و کامیون های مخصوص حمل بار به شهرستان استفاده میشود که با توجه به مقدار و ارزش بار شما انتخاب میشوند.
برای حمل بار به تمام نقاط کشور باید از کسانی استفاده کنید که در این مورد تجربه دارند و همچنین از بیمه استفاده کنند تا اگر اتفاقی برای محموله شما افتاد شرکت بیمه تمامی هزینه ها را پوشش دهد.
همچنین به دلیل مسافت طولانی که طی میشود احتمال آسیب دیدن بار زیاد است پس نیاز به شرکت باربری مطمئن دارید که تمامی اقدامات مورد نیاز برای محافظت از بار شما را انجام دهد و خیالتان راحت باشد.
یک باربری با تجربه و قابل اعتماد علاوه بر بیمه از بسته بندی کاملا مناسب و تجهیزات مناسب مانند خودرو های مخصوص جا به جایی با امکانات مورد نیاز و پرسنل آموزش دیده و با تجربه استفاده میکند.
باربری بها ربا داشتن سال ها تجربه در ارسال بار به شهرستان علاوه بر بسته بندی وسایل شما با بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات بارنامه و بیمه وسایل شما را به صورت رایگان صادر میکند که سلامت و پوشش هزینه های خسارت وارد شده به بار شما را تمین میکند.

 

حمل بار به تمام نقاط ایران

همین الان با شماره 77004200 تماس بگیرید و با مشاوران اتوبار بهار که به صورت 24 ساعته حتی در روز های تعطیل پاسخگوی شما هستند مشاوره رایگان دریافت کنید و حمل بار به تمامی نقاط کشور به ویژه مازندران را به باربری بهار بسپارید.
باربری بهار با داشتن سال ها تجربه باربری تمامی بارهای شما مانند وسایل منزل، ماشین های کاری و دستگاه های اداری و … را به استان‌های شمالی مانند مازندران، گیلان و گرگان، استان‌های غربی کشور مانند کردستان، کرمانشاه، همدان و ایلام، استان‌های شرقی مانند خراسان و سیستان بلوچستان، انتقال بار از تهران به شهرستان‌ها و بین شهرستان‌های مختلف را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میدهد.

 

حمل بار و اثاثیه منزل به تمام نقاط کشور

اتوبار بهار با داشتن تمامی وسایل مورد نیاز بسته بندی مانند کارتن های 5 لایه، نایلون حبابی، چسب پهن و … تمامی وسایل شما مانند ظرف و ظروف آشپزخانه، آیینه، گاوصندوق، مانیتور و … را به بهترین شکل ممکن بسته بندی میکند تا از آسیب دیدن آن‌ها و برخورد ضربه بارها جلوگیری کنید. همچنین تمامی کارتن های حاوی وسایل شکستنی، بار ارزش و حساس مشخص میشوند تا کارگران در جا به جایی آنها و چیدنشان در وسیله نقلیه مورد نظر نهایت دقت خود را به کار ببرند.
اتوبار بهار صفر تا صد بسته بندی تا حمل بار شما را به صورت کاملا حرفه ای همراه با بهترین کامیون ها و ماشین ها و کارگران آموزش دیده و باتجربه به تمامی نقاط کشور انجام میدهد.

 

حمل بار به سراسر کشور

سامانه حمل بار به سراسر کشور باربری بهار فقط برای بارهای داخل شهری نیست و کلیه بارهای بین شهری یا همان شهرستان نیز با نظارت کامل به مقصد مورد نظر شما انتقال پیدا میکند.
نقل مکان کردن از یک جای مبدا به جای مقصد قطعاً بدون مشکل و دردسر نخواهد بود. تمام مشکلاتی که برای ما در این پروسه ایجاد می شود واقعاً اختلالی در روح و روان ما ایجاد می‌کند. که باعث می‌شود در شرایط خوبی برخوردار نباشیم. شرکت حمل و نقل بهار با در نظر گرفتن تمامی حساسیت های مشتری حمل بار به شهرستان را کاملا مد نظر مشتری انجام میدهد.

 

باربری به تمام نقاط کشور

شرکت سامانه حمل‌ونقل باربری بهار حمل به بار به تمام نقاط کشور به ویژه مازندران را همراه با بیمه‌نامه و بارنامه دولتی انجام میدهد.
مهم نیست مقصد شما کجا باشد یا چقدر فاصله داشته باشد، باربری بهار با داشتن راننده های با تجربه که با جاده ها و طریقه جا به جایی انواع بار آشنایی دارند هر نوع باری که مد نظرشما است را به مقصد مورد نظرتان شما ارسال میکند.

 

شرکت حمل بار به کلیه مناطق

اتوبار بهار با داشتن انواع خود روز های وانت، نیسان، کامیون و خاور مسقف و روباز و پیشرفته ترین سیستم حمل بار کشور حمل بار شما به شهرستان ها و به ویژه مازندران را راحت تر از چیزی که فکر میکنید و با کمترین قیمت انجام میدهد.
باربری بهار با داشتن رانندگانی آشنا به تمامی مسیر ها و جاده ها و داشتن جی پی اس بار شما را از بهترین مسیر و در کمترین زمان به مقصد مورد نظر ارسال میکند.

 

 هزینه حمل بار به شهرستان

باربری بهار برای راحتی شما مشتریان عزیز در تلاش است تا زیر نظر اتجادیه باربری کشور ارزان ترین قیمت ها را برای خدمات خود در نظر بگیرد و به رفاه و آسایش شما عزیزان نیز دقت کند.
در اتوبار بهار قیمتی که در ابتدای کار به شما اعلام میشود تغییری نخواهد کرد و قرار نیست در آخر کار با تغییر قیمت ناگهانی رو به رو شوید و برنامه ریزی هایتان بهم بریزد.
عوامل مختلفی در هزینه حمل بار به شهرستان تاثیر دارند که در ادامه برخیاز آن ها را معرفی میکنیم:
در مجموع عواملی که در باربری تهران مازندران مهم هستند و باید پیش از اقدام به آنها توجه کرد، عبارتند از:

1. شهر مقصد و فاصله آن تا تهران
2. جاده انتخاب شده
3. خدمات اضافه ای مانند بسته بندی، چیدمان و …
4. وضعیت آب و هوای جاده
5. یکطرفه و یا دوطرفه بودن جاده
6. ریزش برف و یا باران در طول مسیر (در فصل های سرد سال)
7. ترافیک و یا شلوغی احتمالی مسیر
8. حجم اسباب و اثاثیه ای که باید حمل شوند
9. تعداد کارگر مورد نیاز
10. تعداد طبقات طی شده یا داشتن و نداشتن آسانسور

در حمل بار شهرستان حتما آدرس مبدا و مقصد همراه با طبقه و وجود آسانسور یا نه ذکر شود، از آسانسور برای حمل اسباب راحت تر می باشد و در نتیجه هزینه شما کمتر خواهد شد. عبور از راه پله زمان اسباب کشی را برای شما  افزایش می یابد.

 

حمل بار از تهران به چه شهرستان هایی امکان پذیر است؟

باربری بهار با داشتن ماشین و تیم با تجربه و مجرب حمل بار از تهران به تمامی شهرستان ها به ویژه مازندران را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.

• حمل بار ازتهران به شهرهای مرکزی ایران مانند اراک،قزوین،قم و..
• حمل بار از تهران به شهرهای شمالی ایران مانندمازندران،رامسر و ساری و..
• حمل بار از تهران به شهرهای غربی ایران مانند همدان،کرمانشاه،سنندج،زنجان و…
• حمل بار از تهران به شهرهای شرقی ایران مانند کرمان،زاهدان،مشهد و…
• حمل بار از تهران به شهرستان های جنوبی ایران مانند بندرعباس،بوشهر،اهواز و…

 

حمل بار از تهران به مازندران

یکی از خدمات اتوبار بهار ارائه خدمات حمل بار به شهرستان شامل جابجایی و حمل بار به مازندران و همچنین به صورت برعکس از مازندران به تهران است.
جاده ها همیشه خطرات خودشان را دارند به ویژه جاده های شما و جاده مازندران که همیشه شلوغ هستند و راننده باید دقت و تجربه زیادی در این مورد داشته باشد تا از بروز هرگونه مشکل و صدمه جلوگیری شود.
همچنین بسته بندی وسایل اهمیت خاصی دارد زیرا یک بسته بندی محکم و مناسب از آسیب وسایل جلوگیری میکند و چیدمان بار ها نیز باید به صورت اصولی باشد، برای مثال وسایل شکستنی و ارزشمند نباید زیر جعبه های دیگر قرار بگیرند تا فشاری به آن ها وارد نشود.

راننده باید طبق تجربه و اطلاعاتی که دارد بهترین جاده و مسیر را انخاب کند تا در زمان صرفه جویی شود.
همچنین در فصل زمستان ممکن است جاده ها یخ زده،خیس و لغزنده باشند که نیاز به احتیاط زیادی دارد.

 

جاده های قابل استفاده برای حمل بار به مازندران:

1. جاده هراز: این جاده طول آن در حدود 183 کیلومتر است. بین تهران و آمل قرار گرفته و کوتاه ترین مسیر بین این دو شهر می باشد. این جاده یکی مسیرهای اصلی باربری تهران مازندران است و بسیاری از شرکت ها و کارخانجات از طریق این مسیر اقدام به فرستادن بار و کالاهای خود می کنند. در طول مسیر آن حدود 14 تونل قرار دارند و از طرف دیگر گاهی تعداد خودروها در طول مسیر موجب ترافیک و راه بندان می شود (به خصوص در ایام نوروز و یا سایر تعطیلات رسمی)

2. جاده فیروزکوه: این جاده، بین تهران و قائمشهر (و از آنجا تا ساری) ادامه دارد و معمولا امنیت بیشتری نسبت به جاده هراز دارد. این جاده دارای طولی در حدود 247 کیلومتر است و یکی از جاده های پر تردد تهران به مازندران است. در کنار جاده هراز، جاده فیروزکوه هم جهت حمل بار به مازندران و جابجایی کالا و یا اسباب و اثاثیه مورد استفاده قرار می گیرد.

3. جاده چالوس یا کرج چالوس: از شهرستان کرج شروع شده و به چالوس در مازندران منتهی می شود و یکی از زیباترین جاده های ایران است ولی با این وجود گاهی ترافیک سنگینی در آن اتفاق می افتد. این جاده برای جابجایی مسافر و حمل بار به شهرهایی چالوس، نوشهر و نواحی اطراف آنها مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف دو جاده دیگر، که مستقیما از انتهای بزرگراه بابایی و یا تهرانپارس (جاده دماوند) مسیرشان شروع می شود، این جاده از کرج شروع می شود و برا یرسیدن به ابتدای این مسیر، گاهی مسئله ترافیک بین تهران و کرج را هم باید در نظر گرفت.

در مجموع بر حسب جاده و مسیر بین تهران و شهرهای مازندران، تردد و حمل بار به شهرهای مازندران را می توان در سه دسته زیر تقسیم بندی کرد:
1. جهت حمل بار بین تهران و نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از جاده چالوس
2. جهت جابجایی و حمل اسباب و اثاثیه به ساری، قائمشهر، سوادکوه، میان دورود، نکا، گلوگاه و بهشهر، جویبار و سیمرغ بهترین مسیر جاده فیروزکوه است.
3. برای حمل بار به آمل، محمود آباد، نور، فریدون کنار کوتاه ترین مسیر، جاده هراز است.

 

قیمت حمل بار به مازندران

برای اطلاع از قیمت حمل بار به مازندران با شماره 2298800 تماس بگیرید تا مشاوران اتوبار بهار با دریافت مشخصات شما مانند حجم و نوع بار، مقصد مورد نظر و … قیمت تقریبی حمل بار شما را تخمین بزنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط