امروزه مشاوره در هر شغلی یکی از عوامل اطمینان از موفقیت است. شما برای کار مورد نظر خود از دوستان و اقوام خود کمک و مشاوره می گیرید. اگر تصمیم به ازدواج دارید، حتماً موضوع را با بزرگان خود در میان بگذارید و از توصیه های آنها استفاده کنید. مشاوره برای انجام هر کاری بسیار مفید است. حتی رهبران دینی در توصیه های خود همیشه مشورت در امور را مفید دانسته و ادامه آن را توصیه کرده اند. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا می توان در حمل و نقل و همچنین سایر موارد مشاوره گرفت؟ پاسخ بله است.

 

ارائه راه کار مناسب برای داشتن یک اسباب کشی، بدون دردسر و در زمان مناسب و بدون ایجاد خسارت در اثاثیه منزل، را به مشاوران باربری بهار بسپارید.

برای افرادی که در شهرهای کوچک زندگی می کنند، گرفتن اطلاعات در زمینه حمل و نقل و کمک گرفتن در برآورد هزینه ها، کاری بسیار سخت است. برای چنین مشکلاتی، اتوبار بهار، راه حلی در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند، تنها با یک تماس با مشاوران در ارتباط باشند.

اتوبار بهار، دفاتر شبانه روزی خود را به صورت تمام وقت حتی در روزهای تعطیل، در سراسر تهران، آماده خدمات رسانی کرده است.

 

کارکنان ما با گذراندن دوره های آموزشی و با تخصص کامل، در زمینه اسباب کشی و جابجایی لوازم ظریف، لوکس، قیمتی و سنگین در کنار شما هستند تا تجربه ای خوب و بیادماندنی از اثاث کشی و حمل کالا را برای شما رقم بزنند. ارائه بهترین خدمات مشاوره باربری و حمل بار توسط کارشناسان اتوبار بهاربار بصورت کاملاً رایگان.

اخلاق و آموزش هر روزه سرلوحه کار پرسنل ماست.

 

 

 

 

 

بهار یکی از شرکتهای خدمات پیشرو در ایران، ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار در سراسر کشور می باشد.  اتوبار بهار با مدیریت آقای مرادیان ( 09125224057) دارای مجوز  رسمی از اتحادیه (کد اتحادیه: 679) استان تهران  و شماره ثبت 336972 با در اختیار داشتن کارگران با تجربه و ورزیده با استفاده از انواع خاور ، نیسان و وانت آماده خدمت رسانی برای امور بسته بندی اسباب منزل ، حمل بار به شهرستان ، حمل بار درون شهری ، اسباب کشی و جا به جایی اسباب خاص از قبیل گاو صندوق ، پیانو و غیره به صورت شبانه روزی به شما مشتریان عزیز می باشد.

بهار با مسئولیت پذیری خود همیشه اثبات کرده است که می تواند از دلواپسی های شما عزیزان کاسته و بهترین خاطره را از اسباب کشی برایتان رقم بزند. از این رو با خدماتی متمایز  متعهد است که : 

 

 

   اتلاف وقت توسط نیروها صورت نگیرد.
   وسایل در حین بسته بندی گم نشوند.
   کارگران در حفظ و مراقبت از وسایل کوشا باشند.
   در زمان تعیین شده شما تمامی کارها انجام شوند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط