بزرگترین کامیون ها

 

درست است که جابه جایی و انتقال اثاثیه منزل تان از یک خیابان به چند خیابان آن طرف تر یا از یک ناحیه به یک ناحیه دیگر دشواری های مخصوص به خود را دارد ولی بهار همواره با مسئولیت پذیری و خدمات متمایز خود توانسته است رضایت مشتریان را کسب کند.  برای مصارف متفاوت از کامیون های مختلف با ابعاد (طول عرض و ارتفاع) وجود دارد که بسته به نیاز مشتری برای حمل بار فرستاده می شود.

مثلا برای بارهایی با وزنی حدود سه تن، بهتر است از کامیون های کوچک (خاور) استفاده کرد که دو محور و شش چرخ دارند. اکثر افراد این کامیون ها را با نام خاور مسقف فلزی و خاور مسقف چادری می شناسند.این کامیون کمی بزرگ تر از وانت بار ها هستند و برای جا به جایی لوازمی مناسب هستند که وزن و حجمشان برای جا به جایی با وانت بار، زیاد است.

اتو بار بهار، برای جا به جایی وسایل حساس که فضای زیادی اشغال می کنند در حال که وزن زیادی ندارند از کامیون های مسقف استفاده می نماید. از محسنات این کامیون ها، آزادی ترددشان در تمام طول شبانه روز است. حتی در اتاق بارشان لوازم ضربه گیری تعبیه شده است تا از صدمات احتمالی، هنگام نقل و انتقال جلوگیری کند. برای لوازمی مانند مبلمان و سرویس چوبی ، اثاثیه خانه، کالاهای اداری و تجاری شامل میزهای مدیریتی، صندلی و …  مناسب می باشد.

وسیله دیگری که اتوبار بهار از آن استفاده می کند، وانت بارها هستند. این وسیله باربری برای جا به جایی تک کالاها و یا جا به جایی چند کالای سنگین چیزی در حدود چهار تن مورد، استفاده قرار می گیرد. هم عبور آن از خیابان های باریک راحت است و هم هزینه آن مقرون به صرفه است.

فرق بین وانت بار و نیسان در اندازه و قدرت باربری آن هاست. اتو بار بهار، به شما پیشنهاد می کند اگر وزن بارتان بیشتر از سه یا چهار تن است و قصد دارید آن را به مکان های دور بفرستید، نیسان را انتخاب کنید. و برای جا بجایی های درون شهری با مسافت های کوتاه، بهترین پیشنهاد ما، وانت بار است. اتوبار بهار با ارائه بزرگترین کامیون ها ، انواع خاور ، نیسان و وانت با ایمنی بالا، هرگونه نیاز مشتری در امر جابجایی را برطرف می سازد.

یک  باربری خوب همیشه از کامیون اسباب کشی های متفاوت و پیشرفته و مدرن استفاده می‌کند و ماشین‌های قدیمی را تعویض می‌کند.علاوه بر ماشین‌ها ، تجهیزات مخصوص باربری نیز بسیار مهم هستند.

مثلاً برای یک زوج عروس و داماد بسیار مهم است که باربری را انتخاب کند کارگر باربری آشنایی کامل را با بسته‌بندی وسایل عروس داشته باشد.

کیفیت تجهیزات و لوازم مورد استفاده در اثاث کشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هست. هر چه کیفیت این تجهیزات و لوازم بهتر و برتر باشد میزان آسیب رسانی ها و صدمات حمل و نقل کمتر خواهد شد و در نتیجه میزان رضایتمندی مشتریان از باربری بالاتر می‌رود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط