کادر فنی بهار

 

بهار با داشتن کادری ماهر و ورزیده در خدمت هموطنان عزیز می باشد. پرسنلی کارآزموده و توانمند در بخش بسته بندی لوازم و جابجایی و رانندگان ماهر و متعد به اصول رانندگی و دقت بالا در امر مسیریابی ، در کمترین زمان ممکن و ایمنی بالا وسایل  شما را جا به جا می کنند.

 

کادر اتوبار بهار به دلیل داشتن رفتاری در خور مشتری، سرعت حمل در حمل و جابه جایی، مسئولیت پذیری بالا در سلامت کالاهای مشتریان، باعث افزایش اعتماد و اطمینان هرچه بیشتر افراد به این بابری شده اند. این جاست که داشتن کادری مجرب نقش بارز خود را نمایش می دهد و یک باربری را به اعتباری در خور مشتریانش می رساند و خدا را شاکریم که باری ما از این نعمت برخوردار بوده و با کادر مجرب خود دلیلی برای اطمینان خاطر مشتریانمان است.

 

 

 

خدمات رسانی اتوبار بهار به سرتاسر ایران می باشد و مشاوران مجرب ما در مشاوره تلفنی و آنلاین به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیز، می باشد. افتخار ما خدمت رسانی ورضایت شما عزیزان است.از جمله تعهدات کادر باربری اتوبار بهار شامل:

 

 _ گم نشدن وسایل در حین بسته بندی

 

 

 _ کوشا بودن کارگران ورزیده در حفظ و مراقبت کالا

 

 

 _ به اتمام رساندن کارها در زمان تعیین شده

 _ اتلاف نشدن وقت توسط نیروهای ما

 

 

مهارت ها و صلاحیت های کادر فنی  باربری بهار

باربری بهار قبل از استخدام پرسنل خود به شدت در حرفه  ایی بودنشان در حمل و نقل دقت می کند و افرادی را برای کادر فنی خود استخدام می نماید که دارای مهارت ها و صلاحیت لازم باشند. از آنجایی که کارمندان حمل و نقل مسئول بسته بندی، سازماندهی و انتقال کالاها می باشند ، حتما باید دارای مهارت ها و صلاحیت های زیر باشند.

در این زمینه یک تجربه طولانی مدت و با کیفیت داشته باشد.

بتوانند در یک کار تیمی هماهنگ شده و منظم فعالیت کنند

به همه مسیرهای درون شهری و برون شهری مسلط باشند.

دقت و سرعت بالایی در حمل و نقل داشته باشند.

دارای مهارت های بین فردی و ارتباطی قوی باشند

از توانایی کار با ماشین آلات باربری برخوردار باشند

همچنین برای مهارت در تصمیم گیری به ویژه زمانی که فشار کار زیاد است، آموزش دیده باشند.

آموزش کادر فنی جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود

کادر فنی باربری بهار، تمام پرسنل ماهر و تازه کار خود را از باربران و کارگران گرفته تا رانندگان و مشاوران خود را جهت تسلط بر تمامی تکنیک های شناخته شده، آموزش می دهد تا ایمنی باری که به آن ها سپرده می شود را تامین کنند.

شرکت باربری بهار  با عملکرد مسئولانه کادر فنی خود، توانسته سابقه درخشانی در ارائه بهترین خدمات را داشته باشد به همین دلیل کسانی که از این باربری کمک گرفته اند به قدری از عملکرد کادر فنی این باربری راضی بوده که این شرکت باربری را به دوستان و آشنایان خود هم پیشنهاد کرده اند.

این شرکت خوش نام، یکی از باربری های پر مشغله با هزینه های مقرون به صرفه می باشد که از تمامی استانداردهای جهانی در حمل و نقل پیروی می کند.

کادر فنی برای جا به جایی لوازم سنگین مانند گاوصندوق ، یخچال ، پیانو و … آموزش می بینند و به افراد تازه وارد نیز آموزش می دهند تا جا به جایی به شیوه ایی اصولی انجام بگیرد. برای همین همه می خواهند باربری که به آن اعتماد می کنند، یک باربری مطمئن و ایمن باشد.

استفاده از یک کار حرفه ایی  و آموزش دیده و ارائه بهترین خدمات باربری، باعث محبوبیت هر چه بیشتر باربری بهار در بین مشتریانش شده است.

تعهدات کادر باربری  بهار

این تعهدات که هر شرکت باربریی باید به آن متعهد باشد شامل موارد زیر است. نا گفته نماند باربری بهار در این زمینه بهترین خدمات را ارائه می کند.

باربری بهار موظف است در حین جا به جایی و بسته بندی، وسیله ایی گم نشود.

از کارگران ورزیده و کارآزموده جهت حفظ و مراقبت کالا استفاده کند.

همه تلاشش این است که کار را در زمان تعیین شده به اتمام برساند.

جلوگیری از اتلاف وقت با مدیریت صحیح زمان .

مشاوره مشتریان عزیز در شرکت باربری بهار

یکی از خدماتی که باربری بهار ، در اختیار مشتریان خود می گذارد مشاوره رایگان و شبانه روزی می باشد. برای همین، اگر در حین اسباب کشی، ناگهان به مشکلی برخوردید، کافی است از طریق تلفن و یا به صورت آنلاین با مشاوران باربری در در شرکت باربری بهار تماس بگیرید و سوال خود را مطرح نمایید.

باربری بهار به سرتاسر ایران خدمات رسانی کرده و مشاوران مجربی در این کادر حرفه ایی در مشاوره تلفنی و آنلاین به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیز، می باشند. بزرگترین افتخار ما در شرکت باربری بهار، خدمت رسانی و رضایت شما عزیزان است.

برای همین همه می خواهند باربری که به آن اعتماد می کنند، یک باربری مطمئن و ایمن باشد.