اعزام کارگران خانم برای بسته‌بندی

کمک گرفتن از کارگران ماهر و با تجربه برای بسته‌بندی لوازم منزل در زمان اسباب کشی، از جمله کارهایی است که می تواند جا به جایی را برای شما آسان کند. بزرگ ترین چالش در یک اسباب کشی نحوه بسته‌بندی لوازم است. هرچه بسته‌بندی حرفه‌ایی تر و دقیق‌تر انجام شود، احتمال آسیب رسیدن به اثاثیه نیز کمتر می شود.

شرکت باربری بهار، با داشتن کارگران حرفه‌ایی و متخصص آقا و خانم در بسته‌بندی، توانسته در بین رقبایش اعتبار کسب کرده و رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

زمانی که از شرکت باربری بهار، تقاضای کارگر بسته‌بندی می شود این شرکت بر اساس تجربه کاری خود و حجم باری که قرار است جا به جا شود، کارگر به محل ارسال می کند.

در صورتی که مشتری بخواهد کارش سریع‌تر پیش برود یا تنها به یک کارگر خانم یا آقا برای کمک کردن در بسته‌بندی نیاز داشته‌باشد، می‌تواند با شماره‌های شرکت تماس گرفته و یا در وب سایت شرکت تقاضای خود را ثبت نماید.

 

 

رفع نیازهای مشتریان توسط یک باربری

باربری‌های حرفه‌ایی و متخصص، با نیازهای مشتریان خود آشنا بوده و به خوبی می توانند نیاز آن‌ها را رفع نمایند. این تسلط باربری بر نیاز مشتری، باعث اعتبار آن شرکت شده و خدمات رسانی آن را ارتقا می دهد. این نیازها شامل موارد زیر می‌باشد که یک به یک آن‌ها را شرح می دهیم؛

مشتری انتظار یک حمل و نقل کامل درون شهری و برون شهری را دارد.
مدیریت باربری در قبال امنیت اثاثیه، حس مسئولیت پذیری بالایی داشته باشد.
الویت خدمات رسانی شرکت، جا به جایی اسباب و اثاثیه در زمانی کم، بدون اتلاف وقت و با کمترین هزینه باشد.
دارای تیمی مجرب باشد برای یک خدمات رسانی 24 ساعته باشد.
به داشتن تیمی از رانندگان ماهر و حرفه‌ایی اهمیت دهد.
برای انواع بارها، خودروهای حمل بار مناسب داشته باشد.
دارای کارت عضویت از اتحادیه باربری تهران باشد
برای مشتری یک بیمه‌نامه ی معتبر ارائه دهد.

 

کارگران مخصوص باربری
در یک شرکت باربری، کارگران مخصوص بسته‌بندی تنها تیمی هستند که به تمام نکات بسته‌بندی مسلط بوده و به خوبی می‌دانند برای هر وسیله در منزل یا دفاتر تجاری باید از چه روش بسته بندی استفاده نمایند و این لوازم دقیقا باید از چه کیفیتی برخوردار باشند.

در بین این کارگران بسیاری ترجیح می دهند از کارگران خانم برای بسته‌بندی لوازم خود استفاده نمایند. به نظر این دسته از مشتریان بسته‌بندی کاری ظریف و حساس است و تنها خانم ها این موضوع را درک کرده و به آن اهمیت می دهند. به نظر آن‌ها کارگران آقا دقت کمتری به خرج می دهند و احتمال آسیب رسیدن به لوازمشان زیاد است.

البته این تصور به هیچ عنوان درست نیست چون کارگران بسته‌بندی در شرکت باربری بهار، به خوبی آموزش دیده و به کار خود به عنوان یک کارگر بسته‌بندی مسلط هستند.

با این حال شرکت باربری بهار، جهت احترام به نظر مشتریان خود و کسب رضایت بیشتر آن‌ها، از کارگران خانم آموزش دیده نیز برای بسته‌بندی استفاده می‌کند و در صورت تقاضای مشتری آن‌ها را به محل اعزام می‌نماید.

 

 

 

کارگر خانم برای بسته‌بندی اثاثیه منزل
بسیاری از کسانی که تقاضای کارگر خانم می‌نمایند، خانم های خانه‌دار می‌باشند یا خانم هایی که به تنهایی زندگی می‌کنند. از نظر آن‌ها استخدام کارگر خانم انتخابی بهتر و مطمئن‌تری است.

کارگران خانوم مانند کارگران مرد، از صفر تا صد کار بسته‌بندی را برای شما انجام می دهند بدون این که نیاز باشد شما در این کار دخالت نمایید. آن‌ها بر اساس دوره‌هایی که دیده‌اند لوازم را یکی یکی مرتب کرده و بر اساس اصول حرفه‌ایی و روز دنیا، آن‌ها را بسته‌بندی می‌کنند.

شرکت باربری بهار، با توجه به اهمیت بسته‌بندی در حمل و نقل اسباب و اثاثیه، سعی کرده‌ است از بهترین و با سلیقه‌ترین نیروهای خود در بخش بسته‌بندی استفاده کند. به همین منظور تمام نیروهای بسته‌بندی خود (آقا و خانم) را بر اساس شیوه های روز دنیا آموزش داده تا بهترین خدمات رسانی را در اختیار مشتریانش قرار دهد.

 

 

 

بسته‌بندی اثاثیه شکستنی حساس
در زندگی امروزه، منازل و حتی دفاتر تجاری مملو از لوازم حساس و شکستنی است که اگر در هنگام بسته‌بندی دقت کافی صورت نگیرد، می‌تواند باعث آسیب به لوازم شده و در نهایت ایجاد خسارت کند.

شرکت باربری بهار، برای جلوگیری از چنین صدمات احتمالی، در استخدام کارگران بخش بسته‌بندی خود، سختگیرانه‌تر عمل می‌نماید تا امنیت را برای جا به جایی لوازم حساس و شکستنی مانند بشقاب، لیوان، عتیقجات، ظروف چینی، لوازم دکوری و… فراهم کند.

شرکت باربری بهار ، برای داشتن یک بسته‌بندی امن و ایمن از لوازم زیر استفاده می‌نماید.

استفاده از بابل رپ برای ضربه‌گیری(بابل رپ ها یا همان نایلون‌های پلاستیکی حباب‌دار، یکی از لوازمی است که تا 80 درصد از خسارات احتمالی را حذف می‌کند.)
حتما باید برای بسته‌بندی از کارتن های 5 لایه ضخیم استفاده کنیم چون بدون این کارتون‌ها بسته‌بندی فایده ندارد. هرچه قدر هم که موارد دیگر را رعایت کرده باشیم.
باید از کاغذهای بسته‌بندی استفاده شود. این کاغذها برای لایه پیچی ظروف شکستنی استفاده می‌گردد.

 

 

بسته‌بندی امن برای لوازم سنگین و گران‌قیمت
برخی از لوازم در منازل یا دفاتر تجاری نیز هستند که به دلیل سنگین بودن و یا گران قیمت بودنشان، جا به جایی پر چالش تری دارند چون در صورت آسیب دیدن، خسارتی که به بار می آورند، بسیار سنگین‌تر می‌باشد.

بنابراین بهتر است از افراد ماهر و با تجربه کمک بگیرید. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا این وسایل سنگین را درست و اصولی در بین طبقات جا به جا کنید بدون آنکه آسیب ببینند.

افراد نابلد و بی تجربه به هیچ عنوان نباید این کار را انجام دهند چون ممکن است نا خواسته به ستون فقرات خود آسیب وارد کنند و یا دچار گرفتگی عضلانی گردند.

شرکت باربری بهار، به هیچ عنوان از افراد نابلد و بی‌تجربه برای این کار استفاده نمی‌نماید چون ممکن است به خاطر بی‌تجربگی به ستون فقرات خود آسیب برسانند. بلکه برای انجام چنین کارهایی از کارگران قوی و تنومند استفاده می‌کند.

بنابراین کارگران خانوم برای این قبیل بسته‌بندی‌ها اصلا مناسب نیستند و شرکت برای چنین کارهایی از کارگران بسته‌بندی آقا استفاده می‌نماید.

 

 

کارگر چیدمان چه کارهایی انجام می‌دهد؟
هنگام چینش وسایل در منزل جدید، شرکت باربری برای شما کارگرانی می فرستد تا به شما در جا به جایی و چیدمان منزل کمک کنند.

آنها در قرار دادن مبلمان و تلویزیون و سایر لوازم درون منزل به شما مشاوره داده و آن‌ها را طبق نظر شما در منزل می چینند.

همچنین وسایل آشپزخانه را در کابینت ها چیده یا در جابجایی آن‌ها به شما کمک می‌کنند.

دستمزد این کارگران به صورت ساعتی برایشان محاسبه می گردد.

در صورتی که برای بسته‌بندی نیاز به کمک داشته باشید می توانید از باربری بهار تقاضای کارگر بسته‌بندی کنید تا ماهرترین نیروهای خود را برای شما اعزام نمایند.

شرکت باربری بهار، برای سرعت عمل داشتن کارگران در زمان جا به جایی به اندازه رعایت کیفیت در کارشان، اهمیت قائل است و سخت گیرانه با آن‌ها برخورد می کند.

این روزها درگیری های اجتماعی و شغلی افراد زیاد است و همه دوست دارند ماجرای اسباب کشی هرچه زودتر تمام شده و به زندگی روزمره خود برگردند. برای همین این موضوع که یک باربری بتواند در کنار کیفیت جا به جایی، سریع هم عمل کند برای مشتری بسیار مهم است.

به همین منظور باربری بهار، از کارگرانی استفاده می کند که بتوانند این دو خواسته مشتری را انجام داده و با جلب رضایت آن‌ها، برای باربری اعتبار کسب نمایند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط