بسته بندی اثاثیه شرکت ها و ادارات به همراه جا به جایی اصولی

بسته بندی لوازم اداری چگونه انجام می شود؟
جا به جایی و اسباب کشی ادارات معمولا به دلیل وجود وسایل گران قیمت و حساس میتواند استرس و دردسر زیادی داشته باشد. در ادامه برای آسان شدن و راحتی شما نکاتی درباره اسباب کشی و بسته بندی ادارات به شما معرفی میکنیم.
جا به جایی و اثاث کشی برای شرکت ها و مشاغل کار پرحجم و بزرگی است اما می توان آن را به خوبی مدیریت کرد تا بدون ضرر و زیان به محل جدید جا به جا شد. با برنامه ریزی قبلی، اولویت بندی کارها، رعایت ایمنی و سازماندهی امور می توانید فرآیند جا به جایی و بسته بندی لوازم شرکت یا محل کار خود را راحت تر از چیزی که فکر میکنید انجام دهید.

از جمله نکات مهم در بسته بندی لوازم اداری و شرکت ها انتخاب روش است. اینکه همه لوازم هر اتاق در جعبه یا جعبه های خاص قرار گیرد یا اینکه روش بسته بندی بر اساس نوع لوازم باشد و لوازم مشابه را در کنار هم قرار دهیم. همچنین نوع و اندازه وسایل مورد نیاز اسباب کشی مانند کارتن و سلفون نیز با توجه به نوع و مقدار وسایل بسیار مهم است و باید ابزار مناسب انتخاب شوند.

اگر در زمینه اسباب کشی و بسته بندی لوازم شرکت تجربه ای ندارید بهتر است از یک شرکت باربری قابل اعتماد و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.
اتوبار بهار با داشتن سال ها تجربه در زمینه انواع بسته بندی و اسباب کشی مخصوصا شرکت ها وسایل شما را در کوتاه ترین زمان و به حرفه ای ترین شکل به همراه تمامی وسایل مورد نیاز ممکن بسته بندی میکند و به مقصد شما میبرد.

مزایای استفاده از خدمات یک شرکت بسته بندی وسایل منزل چیست؟
1. در صورت نیاز شما تمامی ابزار مورد نیاز مانند چسب نواری، کارتن های 5 لایه در سایز های مختلف، نایلون حبابی و … ارائه میشود و نیازی نیست نگران تهیه این وسایل باشید.
2. اگر وسایل حساس، گران قیمت یا شکستنی مثل مانیتور، گاو صندوق و … دارید، شرکت باربری بهار با داشتن تجربه زیاد در این زمینه به صورت کاملا حرفه ای تمام وسایل را بسته بندی میکند و از ارزش وسایل شما محافظت میکند.
3. اگر بخواهید بسته بندی وسایل شرکت یا اداره خود را به تنهایی انجام دهید ممکن است وقت زیادی بگیرید یا کمی گیج شوید و حتی خستگی جسمی زیادی برای شما به همراه دارد، اما کارگران شرکت باربری بهار با داشتن ترجربه در این زمینه به سرعت و با کیفیت تمامی وسایل شما را بسته بندی میکنند و از اتلاف وقت جلوگیری میکنند.
4. بدلیل تجربه بیشتر و ابزار بهتر و همچنین پرسنل زبده و حرفه ای کار بسته بندی وسایل خانه بسیار سریع تر انجام می گیرد. زیرا ما کاملا می دانیم برای بسته بندی لوازم شکستنی چگونه عمل کنیم، بسته بندی را از کدام بخش شروع کنیم و یا مثلا در صورت نیاز مبلمان منزل را چگونه در نهایت دقت و سرعت بسته بندی آماده حمل نماییم. همچنین بسته بندی وسایل هرچه دقیق تر و اصولی تر انجام شود، باز کردن و چیدن آنها در منزل و مقصد جدید نیز سریعتر و راحت تر خواهد بود.

 

نکات مهم بسته بندی لوازم شرکت:
1.بسته بندی مدارک:
در اولین قدم برای بسته بندی وسایل شرکت یا اداره ابتدا اسناد و مدارک مهم را بسته بندی کنید و در ماشین شخصی خود قرار دهید تا دم دستتان باشد و از امنیت آن ها اطمینان داشته باشید تا در شلوغی اسباب کشی گم نشوند.

2.وسایل شسکتنی و حساس:
وسایل شکستنی خود را مشخص کنید و حتما برچسبی رو آن ها بزنید تا کارگران اسباب کشی بدانند که این کارتن ها باید با احتساط حمل شوند و هیچوقت کارتن های شکستنی را زیر بقیه کارتن ها قرار ندهید زیرا فشار به آن ها وارد میشود و ممکن است صدمه ببینند.

3.بسته بندی سیستم ها و ابزار کار:
جابه جا کردن ماشین های اداری، سیستم های کامپیوتری و… مهارت و تجربه خاصی میخواهد. بهتر است بسته بندی و حمل این وسایل را به کارگر حرفه ای اسباب کشی بسپارید. برای این کار میتوانید از اتوبار بهار کمک بگیرید زیرا کارگران باربری بهار در این موارد تجربه دارند و میدانند چه بسته بندی برای این ابزار مناسب تر است و چگونه باید حمل شوند.

4.برچسب گذاری :
نکته مهم دیگری که باید مدنظر قرار داد؛ برچسب گذاری جعبه ها است. بلافاصله بعد از بسته بندی هر جعبه باید روی آن را برچسب گذاری کرد. برچسب باید حاوی اطلاعاتی از قبیل محتویات داخل جعبه و اتاقی که قرار است جعبه به آن جا منتقل شود، باشد. میتا
میتوانید حتی برای هر بخش کاری از برچسب های یک رنگ استفاده کنید تا بدانید هر جعبه در مکان جدید به کدام قیمت باید انتقال پیدا کند.

5.بسته بندی لوازم شرکت را زودتر آغاز کنید
همیشه در ذهن داشته باشید که بسته بندی وسایل بیشتر از آنچه که فکرش را میکنید طول میکشد. پس سعی کنید بسته بندی را حداقل 4 روز قبل از اسباب کشی شروع کنید تا در روز اسباب کشی آماده باشید.

6. برای بسته بندی و جا به جایی آسان، اهدا کنید
اسباب کشی میتواند بهانه خوبی برای به روز کردن وسایل و تجهیزاتتان باشد و میتوانید وسایل قبلی خود را اهدا کنید یا به فروش برساندی و دیگر نیازی به بسته بندی و جا به جایی آن ها نیست یا حتی اگر وسایلی دارید که در 1 سال گذشته استفاده ای از آن ها نشده یا کاربردی نداشتند بهتر است از شر آن ها راحت شوید.

7- بسته بندی سایر تجهیزات الکترونیکی اداری
رایانه ها، چاپگرها، تلفن های اداری و دیگر وسایل الکترونیکی از با ارزش ترین وسایل دفتر شما هستند که مطمئنا می خواهید در هنگام جا به جایی هیج آسیبی به آن ها نرسد. هر یک از آن ها را به صورت جداگانه بسته بندی کنید. نکات زیر را برای بسته بندی تجهیزات اداری و لوازم الکترونیکی به خاطر داشته باشید:
قبل از بسته بندی و جا به جایی از تمامی اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید تا خیالتان راحت باشد که در صورت بروز صدمه ای به وسایلتان اطلاعاتتان حفظ میشود.
هنگام بسته بندی تجهیزات دفتری و اداری مانند چاپگرها، اسکنرها، دستگاه فکس، سیستم تلفن و سایر تجهیزات دفتری و اداری در کارتون های اصلی خود، از بالشتک های محافظ استفاده کنید. حتماً کارتون های مقاوم و باکیفیت برای بسته بندی به کار ببرید. لوازم جانبی کامپیوتر مانند کامپیوتر، ماوس، صفحه کلید و مانیتور را به صورت جداگانه بسته بندی کنید.
بهتر است روی تمامی وسایل برچسب نام استفاده کننده آن را بزنید تا هرکس به راحتی سیستم خود را پیدا کند.

موارد خاصی در این میان جهت بسته بندی لوازم شرکت ها توسط اتوبار بهار رعایت می شوند که بهتر است شما هم در این زمینه مطلع باشید:

• سرعت کار
• جمع آوری و بسته بندی به موقع لوازم شکستنی شرکت ها و موسسات پیش از جابجایی
• استفاده از بهترین کارتن بسته بندی برای اسباب کشی
• پر کردن فضای خالی درون جعبه و کارتن های اسباب کشی با فوم های مخصوص
• بکاربردن دقت لازم جهت بسته بندی وسایل و تجهیزات کامپیوتری و الکترونیک
• احتیاط در بسته بندی و آماده سازی گل و گیاه جهت اسباب کشی
• بکارگیری تمهیدات لازم جهت گم نشدن و یا آسیب ندیدن وسایل شرکت در زمان بسته بندی
• جدا کردن وسایل ظریف و شکستنی
• تخلیه فایل ها و پوشه ها با دقت

نمونه وسایلی که باربری بهار بسته بندی و جا به جایی آن ها را در کوتاه ترین زمان و به حرفه ای ترین شکل انجام میدهد:
حمل گاوصندوق شرکت ها
تجهیزات الکترونیک و کامپیوتری (مانند تجهیزات سیستم های کامپیوتری و سرورها، لپ تاپ، دستگاه فکس و غیره)
گل و گیاه و اشیاء تزئینی که در بسیاری از شرکت های خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.
کلیه ظروف آشپزخانه شرکت ها (لیوان ها، بشقاب و غیره)
فایل ها، پوشه ها و پرونده ها
مبلمان اداری و میز و صندلی
سیستم های روشنایی از قبیل لوستر و لامپ ها
کتاب ها، جزوه ها و لوازم نوشت افزار

 

مزایای استفاده از خدمات بسته بندی لوازم شرکت و ادارجات اتوبار بهار:
تفکیک صحیح و اصولی لوازم شرکت و اداری
بسته بندی ایمن لوازم شرکت با استفاده از وسایل مناسب اعم از کارتن های چند لایه در ابعاد مختلف، سلفون های رولی، جعبه های ضد رطوبت و ضد حریق و…
بسته بندی اسناد، مدارک، روزنامه ها و پرونده ها به ایمن ترین شکل ممکن
تفکیک و بسته بندی اصولی لوازم حساس و شکستنی
استفاده از فوم و پلاستیک های ضربه گیر در فضاهای خالی جعبه ها
برچسب گذاری جعبه ها به صورتی که منجر به تسهیل بارگیری و چیدمان مجدد لوازم شود
حمل و بارگیری راحت جعبه ها
حمل گاوصندوق ها با احتیاط کامل
تخلیه جعبه ها با احتیاط
صرفه جویی در وقت

پس اگر قصد بسته بندی و جا به جایی شرکت یا اداره خود را دارید وقت را تلف نکنید و همین الان با شماره 77004200 تماس بگیرید و از مشاوران اتوبار بهار راهنمایی های کامل را دریافت کنید و شرایط خود را توضیح و دهید و پس از آن فقط بر روی روند انجام کارها نظارت کنید.

  1. Mike Gilbert

    2 اردیبهشت 1403

    Hello I have just verified your SEO on barbaribahar.com for the current search visibility and saw that your website could use a push. We will improve your ranks organically and safely, using only state of the art AI and whitehat methods, while providing monthly reports and outstanding support. More info: https://www.digital-x-press.com/unbeatable-seo/ Regards Mike Gilbert Digital X SEO Experts

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط