بسته بندی صفر تا صد اثاثیه منزل

یکی از مهم ترین وظایف باربری بهار  تضمین سلامت بار شما تا مقصد می باشد. زمانی که شما بسته بندی اثاثیه منزل خود را به باربری بهار واگذار میکنید ما موظف هستیم تا  بهترین خدمات و روش ها را در زمینه های مختلف برای رضایت شما ارائه دهیم.باربری بهار در بسته بندی اصولی اثاثیه منزل تان از ابتدا تا انتهای اسباب کشی، همراه شماست تا بهترین خدمات خود را به شما عزیزان ارائه دهد. این کار افتخاری برای باربری ماست.

لوازم بسته بندی منزل برای اسباب کشی

کیفیت لوازم بسته بندی تاثیر بسیار زیادی در تضمین سلامت وسایل شما دارد. باربری بهار با استفاده از به روز ترین و با کیفیت ترین ابزار بسته بندی تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت صد درصدی مشتریان عزیز خودبه کار میگیرد.

لوازم بسته بندی اختصاصی اتوبار بهار شامل:

 

  سلفون های مخصوص باربری(استرچ رپ)

دارای استحکام و انعطاف بالا برای راحتی در استفاده

 

  بابل رپ یا نایلون های حبابدار ضربه گیر

کیفیت و ضخامت بالا و افزایش قدرت ضربه گیری

 

  استفاده از جعبه یا کارتن های ضخیم

کارتن های 5 لایه با مقاومت بالا

 

  استفاده از فوم، یونولیت و کاغذهای مچاله

استفاده برای پر کردن فضای خالی داخل جعبه ها

 

  ساک های پارچه ای زیپ دار

ساک های مقاوم برای جا به جایی آسان

 

  استفاده از چسب های محکم

چسب های ضخیم برای بسته بندی مطمئن

 

بسته بندی اثاثیه منزل

داشتن یک بسته بندی با کیفیت از رسیدن هرگونه آسیب به وسایلتان جلوگیری میکند و همچنین چیدمان درست و حرفه ای آن باعث صرفه جویی در تعداد جعبه و در نتیجه زمان و بودجه تان میشود. اگر در بسته بندی و چیدمان وسایل داخل جعبه تجربه کافی نداشته باشید ممکن است تجربه تلخی از اسباب کشی برای خود رغم بزنید.

باربری بهار با داشتن تیم با تجربه و حرفه ای، در کوتاه ترین زمان وسایل شما را به منزل جدیدتان انتقال میدهد و باعث ایجاد یک تجربه دلپذیر و آسان از اسباب کشی میشود.

اتوبار بهار مبتکر خدمات نوین اسباب کشی منزل بدون اینکه شما به سیاه و سفید دست بزنید.

 

هزینه بسته بندی اسباب کشی

هزینه بسته بندی در شرکت های مختلف متفاوت است چون در مواردی که نام می بریم هزینه های پرداختی متفاوت می باشد اما در نهایت قیمت ها، بر اساس تعرفه های اتحادیه مشخص می گردد. باربری بهار با سالها تجربه در عرصه جابجایی، ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار در سراسر کشور ، در تمامی مراحل اسباب کشی گام به گام همراه شماست.همان طور که میدانید دستمزد کارگران بسته بندی و قیمت لوازم و تجهیزات آن، تاثیر مستقیمی بر روی هزینه های بسته بندی دارد. در صورت هر گونه سوال یا مشاوره با کارشناسان بهار در ارتباط باشید.

دستمزد کارگران

دستمزد کارگران در تمام نقاط تهران ثابت است و ملاک تعیین قیمت، ساعت کار باربری می باشد. بزرگی یا کوچکی خانه روی قیمت بی تاثیر است ولی مقدار اثاثیه به صورت غیر مستقیم، روی هزینه باربری تاثیر می گذارد چون زیادی یا کمی اثاثیه، زمان جا به جایی را کم یا زیاد می کند. حتی میزان حجم زیاد اثاثیه ممکن است باعث شود نیاز به نیروی باربری بیشتری داشته باشیم، در نتیجه قیمت افزایش میابد.

 

قیمت لوازم و تجهیزات بسته بندی

برای اینکه یک بسته بندی طبق اصول پیش برود و برای انجام آن، از لوازم مرغوب و با کیفیت استفاده شود که در نتیجه در قیمت خدمات بسته بندی باربری تاثیر میگذارد. قطعا قیمت یک کارتن مرغوب چند لایه با یک کارتن معمولی متفاوت است. این در مورد باکس لباس ها و رخت خواب، پلاستیک های حبابدار ضربه گیر و سلفون های باربری رولی نیز صدق می کند.محاسبه قیمت نهایی یک جا به جایی، باید با دقت انجام شود .به همین منظور باربری بهار برای این منظور یک لیست کامل تهیه نموده است . شما با مراجعه به صفحه تعرفه ها میتوانید از لیست کامل لوازم بسته بندی مطلع شوید. وسایل گران قیمت و بزرگ نیاز به یک سرویس دهی خاص و متفاوت دارند که شیوه قیمت گذاری را کمی تغییر می دهد. وسایلی مانند یخچال ساید، گاوصندق، پیانو و … این افزایش قیمت به تضمین سلامت بار تا مقصد می ارزد زیرا در صورت رخ دادن هر اتفاقی، صاحب بار زیان بیشتری خواهد کرد.

با اتوبار بهار شما فقط نظاره گر اسباب کشی خود باشید.

نکات مهم بسته بندی لوازم منزل

دقت دربعضی مسائل، نقش بسیار پر رنگی در انجام یک بسته بندی خوب و ایده آل دارد. بسته بندی لوازم در یک جابجایی شامل نکات بسیار مهمی می باشد که رعایت آن ها به سهولت در باربری شما کمک بسیاری میکند. برای اطلاع از نکات مهم بسته بندی و اسباب کشی منزل کلیک کنید.

 

کارگر بسته بندی اثاثیه منزل

یک شرکت باربری معتبر، بهتر است از بهترین و مجرب ترین کادر خود استفاده کند. افرادی که در این کار با تجربه و ماهر باشند. تبحر و توانایی یک نیروهای باربری، باعث اعتبار یک باربری می شود. چون کاملا واضح است که افرادی که سالها بارها را با شیوه های درست و اصولی بسته بندی کرده اند، تجربه زیادی در این زمینه کسب کرده اند و در نتیجه باعث افزایش سرعت اسباب کشی و حفظ سلامت وسایل خواهند شد. تمامی نیروهای به کار گرفته شده در باربری بهار دارای تجربه و آموزش های کافی برای جلب رضایت شما عزیزان هستند. مشاورین بهار به صورت شبانه روزی و رایگان آماده پاسخگویی به سوالات  شما هموطنان عزیز می باشند.

بسته بندی حرفه ای هزینه نیست، حفظ سرمایه شماست

اتوبار بهار با کیفیت بالا در اسباب کشی و خدمات رسانی در زمینه باربری، از بهترین متخصصان استفاده کرده و دارای یک تیم حرفه ای است.همان طور که میدانید بسته بندی وسایل از وقت گیرترین و مهم ترین کارها، در یک اسباب کشی حرفه ایی می باشد. اتوبار بهار، با استفاده از پرسنل متخصص و کارآزموده خود، اسباب کشی شما را به بهترین شکل برای هموطنان عزیز انجام می دهد.

 

کیفیت بالای بسته بندی اتوبار بهار، به اندازه ای می باشد که لازم نیست، شما حتی برای ارسال وسایلتان به شهرستان ها نگران باشید. استفاده از لوازم مناسب ، بابل رپ، استرچ رپ، بسته حمل رختخواب، کارتن های مستحکم و حمل با دقت، از اصولی است که بهار به آن پایبند است.کارگران حرفه ای اتوبار بهار مشکل بسته بندی و حمل بار را برای شما حل کرده و بدون اتلاف وقت تمامی کارها را در زمان تعیین شده انجام می دهند. چینی آلات، کریستال ها و ظروف شکستنی از  لوازمی هستند که هنگام حمل نقل آن ها باید بیشترین دقت را داشت تا صدمه ای نبینند. ما برای این کار ,آنها را با نایلون های حباب دار بسته بندی کرده و در کارتن های حمل قرار می دهیم. اتوبار بهار برای راحت کردن خیال مشتریان خود و حفظ امنیت وسایلتان از حرفه ای ترین نیروها استفاده میکند.

 

لوازم ارزشمند دکوری و تزئینی نیز باید به طرز صحیحی بسته بندی شوند تا در حین انتقال صدمه ای به آن ها وارد نشود. لوازمی از جمله، لوستر که نمی توان قسمت های مختلف آن را از هم جدا نمود. در بسته بندی های این موارد ساده ولی بسیار مهم است که اتوبار بهار توانایی اش را در کیفیت بسته بندی، به نمایش می گذارد.یکی دیگر از دلواپسی های شما عزیزان؛ مبلمان، بوفه و سرویس چوبی می باشد که هنگام جابه جایی از راه پله امکان آسیبد دیدن آن ها وجود دارد. استفاده از ضربه گیر و نایلون های چند لایه، این مشکل را حل کرده است. وسایل دیگری که انتقال آنها برای افراد نگران کننده است، انتقال وسایلی مانند؛ تلویزیون، مانیتور و کامپیوتر ها که روز به روز اندازه شان بزرگ تر، صفحات آن ها نازک تر و سبک تر شده و حساسیتشان در برابر کوچکترین ضربه ها بالا رفته است، می باشد و همچنین یخچال هایی که بسیار سنگین هستند و جا بجایی را به چالش می کشد.

در این شرایط نیاز به کارگران زبده احساس می شود تا با حمل اصولی از راهرو پله های باریک آپارتمانی، اثاثیه را در سلامت کامل به مقصد منتقل کنند. ماکروویو و سایر لوازم برقی آشپزخانه نیز با نایلون های حباب دار پوشیده می شود و در کارتن های مستحکم قرار می گیرند و با دقت حمل خواهند شد.  باربری بهار، به خوبی می داند که در دنیای امروز، اسباب کشی تنها برای جا به جایی لوازم خانه و ادارات نمی باشد. از موسسات باربری برای حمل و نقل محصولات و کالاهای کارخانجات و حتی شرکت های تولیدی که به صورت منظم نیاز به باربری دارند، هم استفاده می گردد. این رقابت در باربری های مختلف باعث شده، اتوبار بهار بهترین خدمات را در زمینه بسته بندی حرفه ایی ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر از جزئیات هزینه ها و خدمات اتوبار بهار با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط